Subject: Töörühma liikme määramine Põhjamaade–Balti vesinikukoridori riigi eriplaneeringu koostamist nõustavasse töörühma
From: "Monika Korolkov - MKM" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>, "info" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Info - TTJA" <[email-masked]>, "info - MKA" <[email-masked]>
Cc: "info - MKM" <[email-masked]>
Date: Wed, 15 Jul 2026 15:20:18 +0300

Tere

Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium koostab Põhjamaade–Balti
vesinikukoridori ja selle toimimiseks vajaliku taristu riigi
eriplaneeringut ning keskkonnamõju strateegilist hindamist. Planeeringu
koostamise toetamiseks moodustatakse käskkirjaga nõustav töörühm, kuhu
kaasatakse riigiasutuste, ametite ja teiste asjaomaste organisatsioonide
esindajad.

Palume määrata Teie asutusest üks töörühma liige. Töörühma liikme ülesanne
on panustada planeeringu koostamisse oma asutuse valdkondlike teadmiste ja
kogemustega ning osaleda sellega seotud aruteludes ja
kooskõlastusprotsessides. Töörühma töö kestab kuni riigi eriplaneeringu
menetluse lõpuni.

Palume edastada hiljemalt 05.08.2026 järgmised andmed:

*	ees- ja perekonnanimi;
*	ametikoht;
*	e-posti aadress;
*	telefoninumber.

Andmed palume saata e-posti aadressil [email-masked] <mailto:[email-masked]> .

Lisateave planeeringu kohta on leitav veebilehel: Põhjamaade-Balti
vesinikutaristu Eestis | Riigiplaneering
<https://riigiplaneering.ee/vesinikutaristu> .

Täname Teid koostöö eest.

Parimate soovidega

	Monika Korolkov
riigi planeeringute nõunik
Maa- ja ruumipoliitika osakond
Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium
+372 5884 7055  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <https://www.mkm.ee> www.mkm.ee | Suur-Ameerika 1, Tallinn