Subject: FW: RAPLA märk
From: "Marje-Ly Rebas" <[email-masked]>
To: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
Date: Mon, 15 Jun 2026 15:19:52 +0300

Anne

Palun registreeri see ka mulle, selle reede, 19. juuni tähtajaga.
7.1-2/26/6487-4 järg

From: Andre-Andy Bernhardt <[email-masked]>
Sent: Thursday, June 11, 2026 5:29 PM
To: Marje-Ly Rebas <[email-masked]>
Cc: Indrek Tuuga <[email-masked]>; Kati Banhard
<[email-masked]>
Subject: RE: RAPLA märk

Tere!

Tänan tagasiside eest! Edastan täiendatud taotluse.

Lisatud on:

1.	tabelisse sihtotstarve ja asukoht riigitee suhtes;
2.	IKÕ plaan mõõtkavas 1:500 pari.kataster.ee rakendusest;
3.	IKÕ plaan mõõtkavas 1:500 maa-ameti kaardirakendusest (PARI
süsteemist ei saa õiges mõõtkavas pilti allalaadida koos katastriüksuste
tunnuste ja teeregistri joonobjektidega);
4.	eraldi lisatud joonis punktist 2, mida on suurendatud ja kus on
mõõdetud, et läänepoolsest krundist jääb IKÕ ala piir 1,374m kaugusele.

Taotlusele lisatud IKÕ plaan on koostatud ruumikuju andmete põhjal, PARI
ID ja link on lisatud  IKÕ seadmise plaanile.

Lugupidamisega

Andre-Andy Bernhardt

ehitus- ja majandusosakonna juht

Rapla Vallavalitsus

Tel: 5349 4671

 <http://www.rapla.ee/> www.rapla.ee

 <https://www.facebook.com/Rapla-vald-115777931770027/>
<https://www.instagram.com/raplavald>

From: Marje-Ly Rebas <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, June 11, 2026 2:30 PM
To: Andre-Andy Bernhardt <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Indrek Tuuga <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Kati
Banhard <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: RAPLA märk

Teie 21.05.2026 nr 4-15/2026/870-3

Meie 11.06.2026 nr 7.1-2/26/6487-4

Lp Andre-Andy Bernhardt

Rapla Vallavalitsus

Taotlesite Transpordiametilt kooskõlastust Rapla vallas Rapla linnas 15
Tallinn-Rapla-Türi tee L1 katastriüksusele (katastritunnus
67001:001:0022), riigiteede nr 15 ja nr 20143 ringristmiku keskele
haljasalale betoonvundamendi ja sellele kinnitatava LED-valgustusega
ruumiliste tähtede RAPLA paigaldamiseks (kujundus manuses olevas
taotluses).  Esimeses etapis ehk praegu taotlete  kooskõlastust sildile ja
betoonvundamendile ning esitasite teemaa isikliku kasutusõiguse ala
plaani. Tehnovõrkude (elektrikaabli) rajamist praegune taotlus ei hõlma.

Palun korrigeerige lisatud IKÕ plaani järgnevalt, lähtudes Transpordiameti
juhendist „Nõuded tehnovõrkude teemaale paigaldamise kavandamisel
<https://www.transpordiamet.ee/media/2763/download> “(lk 15-16):

1.	Tabel vormistada vastavalt allpool olevale näidisele ehk lisada
katastriüksuse sihtotstarve, asukoht riigitee suhtes (riigitee nr 15 km
46,96-46,97)

2.	Lisada IKÕ plaani mõõtkava (1:250 või 1:500).
3.	Lisage plaanile üks mõõt, IKÕ ala kaugus läänepoolsest krundi
piirist.

Palun tehke need täiendused. Seejärel saan projekti (vundament ja silt
kooskõlastada) kooskõlastada ja saate esitada taotluse isikliku
kasutusõiguse (IKÕ) lepingu sõlmimiseks, mille vorm (kasutada tehnovõrgu
taotlust) on saadaval
https://www.transpordiamet.ee/riigiteede-juhendid#tehnovorgud--2 ja
manuses.

NB! Enne taotluse esitamist tuleb moodustada ruumikuju andmed (PARI ID +
link).