Subject: Siseministeeriumi vastus Kliimaministeeriumi kirjale 19.05.2026 nr 6-3/26/1765-2 "Soome detailplaneeringute piiriülene keskkonnamõju strateegiline hindamine Kuopio linnas"
From: "Reelika Runnel" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: Anastassia Ümar <[email-masked]>, "SiM info" <[email-masked]>
Date: Thu, 11 Jun 2026 23:57:12 +0300

Tere

Täname teavituse eest.

Siseministeerium ei pea vajalikuks osaleda Kuopio linna Sorsasalo ja 
Hepomäki detailplaneeringute piiriülese keskkonnamõju strateegilise 
hindamise menetluses.

Arvestades, et kavandatava Kuopio SMR-jaama projekti jaoks viiakse läbi 
eraldi keskkonnamõju hindamise (KMH) menetlus ning Eesti on otsustanud 
selles menetluses osaleda, peame otstarbekaks käsitleda võimalikke 
piiriüleseid mõjusid KMH menetluse raames. Siseministeerium on oma 
seisukohad ja tagasiside KMH menetluse kohta edastanud 4. juunil 2026 
kirjaga nr 13-4/39-2.

Lugupidamisega

Reelika Runnel

Reelika Runnel
nõunik
Siseministeerium

 <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]

+372 5194 6499
 <https://www.siseministeerium.ee/> 
<http://www.facebook.com/siseministeerium> 
<https://open.spotify.com/show/1LO39xEFNzMh1Hd5ExumMi?si=9c67417b19184c53>