Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 3 Jul 2026 13:07:42 +0300

Viljandi Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2611002/05018 aadressile (asub mitmel aadressil) (PASSIIVNE ELEKTROONILISE 
SIDE JUURDEPÄÄSUVÕRK, PASSIIVNE ELEKTROONILISE SIDE JUURDEPÄÄSUVÕRK, 
PASSIIVNE ELEKTROONILISE SIDE JUURDEPÄÄSUVÕRK, PASSIIVNE ELEKTROONILISE SIDE 
JUURDEPÄÄSUVÕRK, PASSIIVNE ELEKTROONILISE SIDE JUURDEPÄÄSUVÕRK, PASSIIVNE 
ELEKTROONILISE SIDE JUURDEPÄÄSUVÕRK, PASSIIVNE ELEKTROONILISE SIDE 
JUURDEPÄÄSUVÕRK, PASSIIVNE ELEKTROONILISE SIDE JUURDEPÄÄSUVÕRK, PASSIIVNE 
ELEKTROONILISE SIDE JUURDEPÄÄSUVÕRK, PASSIIVNE ELEKTROONILISE SIDE 
JUURDEPÄÄSUVÕRK) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Kooskõlastamiseks

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27921144>  (menetlus nr: 
553326), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 13.07.2026 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Viljandi Vallavalitsus) või menetleja (MARGUS HÜTT) poole.