Subject: Ed: Nn nõusolekuseaduse tagasiside
From: "Liisa Oviir - VOLINIK" <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
Cc: "Merli Kaus - VOLINIK" <[email-masked]>
Date: Mon, 1 Sep 2025 14:20:06 +0300

Tere,

edastan soolise võrdõiguslikkuse ja võrdse kohtlemise volinik Christian 
Veske tagasiside karistusseadustiku muutmise seaduse eelnõule.

Lugupidamisega,

Liisa Oviir
Nõunik

Mob: 53525002
[email-masked]

  _____

www.volinik.ee <https://www.volinik.ee/>  | Facebook 
<https://www.facebook.com/Vordsetevoimalustevolinik>  | Instagram 
<https://www.instagram.com/vordoigusvolinik>  | LinkedIn 
<https://www.linkedin.com/company/võrdõigusvolinik>

See e-kiri on mõeldud vaid adressaadile ametialaseks kasutamiseks. Kui te 
pole e-kirja adressaat, siis ei tohi te kirjas olevat teavet ilma loata 
mingil viisil kasutada. Kui olete saanud kirja eksituse tõttu, palun 
teavitage sellest kohe e-kirja saatjat ja kustutage e-kiri koos kõikide 
lisadega.
Saadetud: kolmapäev, 27. august 2025 12:11
Adressaat: Andra Reinomägi - JUSTDIGI <[email-masked]>; Tuuli 
Lepp - JUSTDIGI <[email-masked]>
Teema: Nn nõusolekuseaduse tagasiside

Tere!

Saatsime 15.08 teile karistusseadustiku muutmise seaduse eelnõu 
(nõusolekupõhine seksuaalvägivalla käsitlus) ehk nn nõusolekuseaduse 
arvamuse avaldamiseks. Kaaskirja jäi kahjuks märkimata, et ootame teie 
tagasisidet meiliaadressil [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Täname mõistva suhtumise eest ja ootame teie tagasisidet hiljemalt 1. 
septembril 2025.

Heade soovidega

Tuuli Lepp

Tuuli Lepp
Nõunik
Karistusõiguse ja menetluse talitus
Justiits- ja Digiministeerium
58668042 [email-masked] <mailto:%7BE-mail%7D>
www.justdigi.ee <https://www.justdigi.ee/>  | Suur-Ameerika 1, Tallinn