Subject: FW: Riigitee 4 Tallinn - Pärnu - Ikla km 78,8-99,0 Konuvere - Pärnu-Jaagupi 2+2 eelprojekti krundijaotuskava tutvustamine
From: "Elle Tamm" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Cc: "Kristi Moisto" <[email-masked]>
Date: Thu, 25 Sep 2025 08:57:58 +0300

Palun registreerida toimikusse:
<https://delta.transpordiamet.ee/dhs/faces/jsp/dialog/container.jsp>
8-1/21-362

Lugupidamisega

Elle Tamm

Projektijuht

planeerimise osakond

+372 559 76 476

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Transpordiamet

From: Jürgen Kusmin <[email-masked]>
Sent: Wednesday, September 24, 2025 10:16 AM
To: Elle Tamm <[email-masked]>
Subject: FW: Riigitee 4 Tallinn - Pärnu - Ikla km 78,8-99,0 Konuvere -
Pärnu-Jaagupi 2+2 eelprojekti krundijaotuskava tutvustamine

Tere!

Kuna Kristo puhkab, siis saadan meiepoolse palve ja küsimuse vastavalt
automaatteavitusele teile.

Lugupidamisega,

Jürgen Kusmin

Planeeringute spetsialist

Kinnisvaraosakond

Riigimetsa Majandamise Keskus

+ 372 505 3387

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.rmk.ee/> www.rmk.ee

 <https://www.rmk.ee/>  <https://www.facebook.com/riigimets/>
<https://www.instagram.com/riigimets/>
<https://www.linkedin.com/company/rmk/posts/?feedView=all>
<https://www.youtube.com/@Riigimets>

From: Jürgen Kusmin
Sent: Wednesday, September 24, 2025 10:13 AM
To: 'Kristi Moisto' <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Riigitee 4 Tallinn - Pärnu - Ikla km 78,8-99,0 Konuvere -
Pärnu-Jaagupi 2+2 eelprojekti krundijaotuskava tutvustamine

Tere!

Kas ma saan õieti aru, et Märjamaa metskond 47 (50402:006:0107) joonisel
ulatuvad teega seotud rajatised (ökodukti nõlv) ka peale jagamist RMK
halduses olevale maale? Sellega ei saa nõustuda ja palun antud joonis
peale ringi tegemist uuesti saata.

Teiseks täpsustan, et Pärnu maantee äärde jäävad antud lõigus ka Märjamaa
metskond 67 ja Märjamaa metskond 68 kinnistud, kas neist äralõikeid
kavandatud ei ole?

Lugupidamisega,

Jürgen Kusmin

Planeeringute spetsialist

Kinnisvaraosakond

Riigimetsa Majandamise Keskus

+ 372 505 3387

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.rmk.ee/> www.rmk.ee

 <https://www.rmk.ee/>  <https://www.facebook.com/riigimets/>
<https://www.instagram.com/riigimets/>
<https://www.linkedin.com/company/rmk/posts/?feedView=all>
<https://www.youtube.com/@Riigimets>

From: Kristi Moisto <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, September 23, 2025 5:29 PM
To: RMK <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Riigitee 4 Tallinn - Pärnu - Ikla km 78,8-99,0 Konuvere -
Pärnu-Jaagupi 2+2 eelprojekti krundijaotuskava tutvustamine

[email-masked]
<mailto:[email-masked]>  saada teile sageli
meilisõnumeid. Lugege täpsemat teavet selle kohta, miks see on oluline
<https://aka.ms/LearnAboutSenderIdentification>

Tere

Austatud maaomanik!

Teavitame, et valminud Transpordiameti tellimusel koostatud riigitee 4
Tallinn – Pärnu – Ikla km 78,8-99,0 Konuvere – Pärnu-Jaagupi 2+2
eelprojekt. Projekt hõlmab ka riigi kõrvalmaanteid 20180 Päärdu – Tõnumaa,
20178 Päärdu – Leibre, 20165 Raikküla – Päärdu, 16155 Silla – Jädivere,
20177 Jädivere – Kivi-Vigala. Projekti mahus on valminud ka projekti
krundijaotuskava joonised.

Projektlahenduse väljaehitamiseks on vajalik teostada äralõige Teie
kinnistust. Krundijaotuskava joonisel (lisa 1) on välja toodud Teie
kinnistu andmed ja äralõike suurus. Samuti on kirjale lisatud tutvustav
info maade omandamise protseduuri kohta (lisa 2) ning teeprojekti
tingmärkide legend (lisa 3).

Käesolevaga saadame tutvumiseks Teie kinnistut puudutava krundijaotuskava
joonise ning palume arvamust joonisel näidatud äralõike osas hiljemalt
06.10.2025 vastusena sellele e-kirjale ([email-masked]
<mailto:[email-masked]> ). Teie poolne tagasiside (ka
lihtsalt kinnitus e-kirja teel, et olete joonisega tutvunud) on vajalik.
Nii saame põhiprojekti koostamise juures arvestada, et konkreetse
kinnistut puudutav info on jõudnud maaomanikuni.

Riigitee nr 4 Tallinn–Pärnu–Ikla (E67) km 78,8–99,0 Konuvere –
Pärnu-Jaagupi lõigust võetakse esimesena realiseerimisele Konuvere–Päärdu
lõik km 78,8-85,3, kogupikkusega 6,5 km.  Projekt realiseeritakse
„projekteeri ja ehita“ hankena, kus hanke võitja ehk töövõtja peab enne
ehitustööde algust koostama nimetatud lõigu kohta põhiprojekti. Antud
lõigu eeldatav ehitusperiood on hetkel planeeritud aastatel 2027–2028.
Enne ehitust viiakse läbi ka maade toimingud, ehk vajalike maade
omandamise menetlus koos maade hindamise ja katastriomanike kokkulepete
sõlmimisega (lisa 2).

Küsimuste korral (sh teeprojekti lahendust puudutavates küsimustes), palun
võtke julgesti ühendust allolevatel kontaktidel!

Antud kiri on mõeldud nende kinnistuomanike teavitamiseks, kellelt
vajatakse projektlahenduse realiseerimiseks maad. Käesolev kiri ei ole
haldusakt. Projektiga kavandatavast tegevusest puudutatud kinnisasja
omanikke kaastakse täiendavalt tee-ehitusloa menetluses.

Lisad manuses:

Lisa 1 - Krundijaotuskava joonis

Lisa 2 - Tee ehituseks vajalike maade omandamise protseduur

Lisa 3 - Teeprojekti tingmärkide legend

Lugupidamisega

Kristi Moisto

Projektijuht

Projekteerimise üksus

Planeerimise osakond

Transpordiamet

                          +372 5719 0496