Subject: [EIS] Ülesanne täitmiseks: eelnõu RIIGIKOGU/24-1140 - "Käibemaksuseaduse muutmise seaduse eelnõu (539 SE)"
From: <[email-masked]>
To: "Justiitsministeerium"
Date: Thu, 14 Nov 2024 10:32:59 +0200

*** Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada. ***

EISi teade

Eelnõude infosüsteemis (EIS) on antud täitmiseks ülesanne.
Eelnõu toimik: RIIGIKOGU/24-1140 - Käibemaksuseaduse muutmise seaduse eelnõu 
(539 SE)

Eelnõu kohta seisukoha esitamine vastavalt Riigikantselei 14.11.2024 
resolutsioonile.

Osapooled: Rahandusministeerium

Tähtaeg: 28.11.2024 23:59

Ülesandega seonduvad dokumendid on kättesaadavad EISis.
Link eelnõu toimiku vaatele: 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/bc6ef8a2-19e1-4ebe-b295-5cbfe732173e
Link menetlusetapile: 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/bc6ef8a2-19e1-4ebe-b295-5cbfe732173e?activity=2

Eelnõude infosüsteem (EIS)
https://eelnoud.valitsus.ee/main