Subject: Riigieelarve avaandmete taaskasutuse tingimuste täpsustus
From: Tõnis Malkov <[email-masked]>
To: "Info - RAM" <[email-masked]>
Date: Tue, 21 Jul 2026 11:49:30 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lugupeetud Rahandusministeerium,

 Oleme Chronoai OÜ (registrikood 17498398), kes arendab avalikku teenust 
<http://syvariik.ee> syvariik.ee — Eesti riiklike avalike registrite andmeid 
koondav otsitav, allikaviidetega teadmusgraaf.

Iga fakt on dateeritud ja viidatud algallikale; me ei lisa andmetele 
hinnanguid. Sooviksime oma teenuses taaskasutada ja taasavaldada 
riigieelarve avaandmeid (fin.ee <http://fin.ee> ) — eraldisi 
valitsemisalade, asutuste ja programmide kaupa aastate lõikes.

Andmed on avalikud, kuid me ei leidnud failide juurest selget 
taaskasutuslitsentsi.
Palume Teie kinnitust või täpsustust:
1. kas neid andmeid tohib taaskasutada ja avalikus kolmanda osapoole 
teenuses taasavaldada (sh ärilisel eesmärgil);
 2. millistel tingimustel — eelkõige nõutav viitamisviis ja võimalik 
jagamise (share-alike) tingimus; 3. või viidet kohaldatavale litsentsile (nt 
CC BY 4.0).

Meie põhimõte on viidata igal andmereal algallikale koos lingiga, muutmata 
andmete tähendust.

Soovime tegutseda avaliku teabe seaduse ja avaandmete taaskasutuse 
raamistiku (direktiiv (EL) 2019/1024) kohaselt ning täita õigeid 
taaskasutustingimusi.

 Tänan ette vastuse eest. Lugupidamisega,

Tõnis Malkov Chronoai OÜ ·
registrikood 17498398