Subject: Maarde Õnge tee ümberehituse projekt
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 18 May 2026 17:49:14 +0300

Tere

Tegeleme Maardus Õnge tee L1 kinnistul sõiduteede ümber projekteerimisega.
Meile on väljastatud Maardu Linnavalitsuse korraldusega nr 14
projekteerimistingimused ning oma (tüüp)tingimused on esitanud ka
Transpordiamet. Saadan projekti vertikaalplaneeringu joonise arvamuse
avaldamiseks manuses. Juhin tähelepanu, et projektiga ei nähta ette
sõiduteede ümberehitusi riigimaal ega riigitee mahasõitudel. Küll aga on
ette nähtud osaliselt riigiteega külgneva kraavi
rekonstrueerimine/korrastamine. Selle käigus ei nähta ette täiendavaid
tegevusi riigitee aluste truupide ega nende päistega, kuid nähakse ette
olemasoleva kraavi laiemaks kaevamine vastavalt OÜ Inseneribüroo Steiger
poolt koostatud hüdraulilisele dimensioneerimisele, tagamaks projektala
eesvoolu toimimine. Riigitee toimivuse seisukohalt midagi ei muutu –
kraavi nõlvade ulatus jääb selline, nagu see olemasolevas olukorras on.
Kuna tegevus aga riigimaale ulatub, siis küsin Transpordiameti poolset
seisukohta kavandatud ehitustöödele.

Lugupidamisega

Andri Veskimets

OÜ Keskkonnaprojekt

Teede projekteerimine

Tel. +372 5135091