Subject: FW: Reguleerija koolituse praktiline õpe 07.07 või 14.07.2026
From: "Egle Meelind" <[email-masked]>
To: "Egle Meelind" <[email-masked]>
Date: Tue, 30 Jun 2026 13:05:04 +0300

Saatja: Maria Velt <[email-masked] <mailto:[email-masked]>
>
Saatmisaeg: teisipäev, 30. juuni 2026 12:24
Adressaat: Jaan Saia <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Teema: Reguleerija koolituse praktiline õpe 07.07 või 14.07.2026

Tere,

Planeerime taas ühte liiklusreguleerija koolitust. Sooviksime praktilist
osa läbi viia juba vans tuttavas kohas, seetõttu palun taaskord luba
praktilise õppe teostamiseks riigiteel nr 11401 Laagri-Harku (Instituudi
tee) km 5, Harku vallas Harjumaal.

Kuupäev on hetkel lahtine - plaanime koolitust korraldada kas 07.07 VÕI
14.07.2026

Täpsem info:

Aeg: Reguleerija koolituse praktiline osa on planeeritud 07.07 VÕI
14.07.2026. Praktika viime läbi tipptunni välisel ajal vahemikus kell
13:00 – 16:00.

* Kuna osalejate grupp on väike siis praktika läheb kiiresti.

*	AKÖL: 7810 autot ööpäevas
*	Statsionaarselt kehtestatud piirkiirus antud alas 50 km/h
*	Tähiskoonuste omavaheline kaugus 10m

Asukoht: Riigitee 11401 (Instituudi tee) km 5, Harku vald, Harjumaa. Selle
tarbeks olen kaasajastanud skeemi ning saadan ka liiklusvälise tegevusloa
taotluse Teile kooskõlastamiseks.

Teeme ka TarkTee teavituse.

Liikluskorralduse eest vastutab Ramudden OÜ (Maria Velt)

Lugupidamisega / Best regards
Maria Velt | Turvalisuskoordinaator

Mobiil: +372 58 700 100
E-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  |
www.ramudden.ee <http://www.ramudden.ee>

Ramudden OÜ
Tallinn | Artelli 16/18 | 10 621 Tallinn
Tartu | Välja tn 3-1 | 61709 Soinaste
Jõhvi | Tartu mnt 30 | 41 538 Jõhvi
Pärnu | Savi 5/2 | 80 040 Pärnu

Powered by xink.io <https://t.xink.io/c/9xYCAFsbAAA6NgEA0>