Subject: RE: Riigitee 18233 Matsuri-Sesniki tee km 11,59-13,58 asuvale kruuskattega lõigule tolmuvaba katte ehitusprojekti koostamise projekteerimistingimuste menetlusse kaasamine
From: "Mittal Marko" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: Kristiine Männik <[email-masked]>
Date: Fri, 5 Sep 2025 13:26:09 +0300

Tere

Edastan ELASA poolse vastuse.

Lugupidamisega

Marko Mittal

Võrguhalduse spetsialist

AS Connecto Eesti

Tuisu 19

11314 Tallinn

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 5560 9436

 <http://www.connecto.ee/> www.connecto.ee

From: Kristiine Männik <[email-masked]>
Sent: Monday, September 1, 2025 10:14 AM
To: dl_et_estwin_haldus <[email-masked]>
Cc: Mittal Marko <[email-masked]>
Subject: FW: Riigitee 18233 Matsuri-Sesniki tee km 11,59-13,58 asuvale 
kruuskattega lõigule tolmuvaba katte ehitusprojekti koostamise 
projekteerimistingimuste menetlusse kaasamine

● Kristiine

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]> 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, August 26, 2025 5:45 PM
To: Riigimetsa Majandamise Keskus <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; 
Mittetulundusühing Kagu Ühistranspordikeskus <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Elektrilevi OÜ <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; ELASA üldaadress <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Enefit AS <[email-masked] <mailto:[email-masked]> 
 >
Subject: Riigitee 18233 Matsuri-Sesniki tee km 11,59-13,58 asuvale 
kruuskattega lõigule tolmuvaba katte ehitusprojekti koostamise 
projekteerimistingimuste menetlusse kaasamine

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Pealkiri: Riigitee 18233 Matsuri-Sesniki tee km 11,59-13,58 asuvale 
kruuskattega lõigule tolmuvaba katte ehitusprojekti koostamise 
projekteerimistingimuste menetlusse kaasamine

Registreerimise kuupäev: 26.08.2025

Registreerimise number: 8-1/24-100/14160-1.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200, [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.transpordiamet.ee <https://www.transpordiamet.ee>