Subject: 20.04.2026 kiri nr 10-11/916-1 - Paldiski mnt 108 kinnistu ja lähiala detailplaneeringu ning keskkonnamõju strateegilise hindamise aruande eelnõu avalikustamisest
From: Kärt Talimaa-Eelmaa <[email-masked]>
To: Linnavaraamet, üldmeil <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>,Haabersti LOV üldmeil <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "TTA" <[email-masked]>, "LPA" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Fri, 15 May 2026 13:05:51 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lugupeetud koostööpartner ja kaasatav

Edastasime teile 20.04.2026 kirja nr 10-11/916-1, millega teavitasime
Paldiski mnt 108 kinnistu ja lähiala detailplaneeringu ning keskkonnamõju
strateegilise hindamise (KSH) aruande eelnõu avalikustamisest.

Vabandame, et kirjas olid ekslikud lingid detailplaneeringu ja KSH
materjalidele.

Õiged lingid materjalidega tutvumiseks on järgmised:

1. Detailplaneeringu materjalid:
https://tpr.tallinn.ee/DetailPlanning/Details/DP046250

2. KSH aruande eelnõu:
<https://www.tallinn.ee/et/keskkond/paldiski-mnt-108-kinnistu-ja-lahiala-d
etailplaneeringu-keskkonnamoju-strateegiline-hindamine>
https://www.tallinn.ee/et/keskkond/paldiski-mnt-108-kinnistu-ja-lahiala-de
tailplaneeringu-keskkonnamoju-strateegiline-hindamine

Strateegilise planeerimisdokumendi ja KSH aruande avalik väljapanek toimub
ajavahemikul 11.05.–09.06.2026. Materjalidega on võimalik tutvuda ka
tööpäevadel Haabersti Linnaosa Valitsuses (Ehitajate tee 109A, Tallinn).

Ettepanekuid, vastuväiteid ja küsimusi saab avalikustamise vältel esitada
e-posti aadressil  <mailto:[email-masked]> [email-masked].

Strateegilise planeerimisdokumendi ja KSH aruande eelnõu avalik arutelu
toimub 15.06.2026 algusega kell 16:00 Haabersti Linnaosa Valitsuses
(Ehitajate tee 109A, Tallinn).

Vabandame ebamugavuste pärast.

Lugupidamisega

Kärt Talimaa-Eelmaa

keskkonnamõju hindamise spetsialist

keskkonnahoiu osakond

Harju tn 13, 10130 Tallinn

+372 640 4771