Subject: Välislepingu eelnõu vanglakaristuste täideviimiseks Eestis
From: "Estra Lutus" <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Fri, 6 Jun 2025 12:16:43 +0300

Tere

Lugupeetud justiits- ja digiminister

Seoses mahuka ja aeganõudva eelnõu läbitöötamisega palume Harju Maakohtule
eelnõule arvamuse avaldamise tähtaja pikendada kuni 13. juunini 2025.

Lugupidamisega

Estra Lutus

Kohtu esimehe juhtimisvaldkond

kohtu esimehe abi

[email-masked]

Harju Maakohus

Lubja 4, 10115 Tallinn

www.kohus.ee <http://www.kohus.ee>

Konfidentsiaalsusmärge:
Selles e-kirjas sisalduv teave ja võimalikud manused on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele
avaldada.
Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu, teavitage
sellest kohe saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutisüsteemist.

From:  <mailto:[email-masked]> [email-masked] <
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Sent: Wednesday, June 4, 2025 3:06 PM
To: Kohtute infoteenistus < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>; Kohtute
infoteenistus < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>; Kohtute
infoteenistus < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>; Tallinna
Ringkonnakohus info < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>;
Kohtute infoteenistus < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>; Kohtute
infoteenistus < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>; Kohtute
infoteenistus < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>; Kohtute
infoteenistus < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>; Tartu Ülikooli
õigusteaduskond < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Subject: Välislepingu eelnõu vanglakaristuste täideviimiseks Eestis

Tere!

Teile on saadetud Justiits- ja Digiministeeriumi dokumendihaldussüsteemi
Delta kaudu eelnõu kooskõlastamiseks.
Tagasisidet ootame 6. juuniks

Pealkiri: Välislepingu eelnõu vanglakaristuste täideviimiseks Eestis

Registreerimise kuupäev: 04.06.2025

Registreerimise number: 8-1/4840-1.

Lugupidamisega

Justiits- ja Digiministeerium

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 620 8100
e-post:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
www.justdigi.ee