Subject: C-543/26
From: <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Wed, 8 Jul 2026 18:06:02 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked], [email-masked]

V�lisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2026/364
Kohtuasja number: C-543/26
Vastuse kuup�ev: 22.07.2026
Staadium: Uus menetlus
M�rks�nad: �igus p��rduda kohtusse; �igus �iguskaitsevahendile; �ldsuse 
liikme keskkonnaalane kaebus
�iguslikud vormid: �rhusi konventsioon; EL p�hi�iguste harta artikkel 47

Dokumentidega on v�imalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8880

Palun teatage 7 p�eva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie 
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun viidake, 
milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha esitama, 
ja p�hjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL �iguse b�roo
V�lisministeerium