Subject: Ed: Tõdva-Hageri tee
From: "Aivar Puur" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: Valdo Jänes <[email-masked]>
Date: Fri, 17 Oct 2025 14:03:53 +0300

Parimate soovidega

Aivar Puur

Teede spetsialist

Kohila Vallavalitsus

Tel 58999392

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Saatja: Aivar Puur
Saatmisaeg: reede, 17. oktoober 2025 13:32
Adressaat: [email-masked]' <[email-masked]>; [email-masked]'
<[email-masked]>
Teema: Tõdva-Hageri tee

Tere

Seoses materjalivedudega on Tõdva-Hageri tee muutunud väga poriseks,
samuti on määrdunud teeäärsed helkurpostid ja liiklusmärgid. Palun
esimesel võimalusel asuda teed ja liikluskorraldusvahendeid puhastama.
Jätkuvalt on probleemiks veokijuhtide poolt piirkiiruse eiramine.
Kohalikelt elanikelt laekuvad kaebused juba igapäevaselt.

Parimate soovidega

Aivar Puur

Teede spetsialist

Kohila Vallavalitsus

Tel 58999392

[email-masked] <mailto:[email-masked]>