Subject: FW: 11244 Kiisa-Maidla km 1,725 ja Roobukametsa tee ehitamise alustamise teade
From: "Info - Infrateenused" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 27 Oct 2025 09:48:02 +0200

Tere

Riigitee nr 11244 Kiisa-Maidla km 1,725 ristumiskoha ehitus on lõppenud.
Palume kohapeal üle vaadata.

Lugupidamisega,

Liina Neitov

Koeru Infrateenused OÜ

+372 5353 5074

Käesoleva kirja sisu ning sellele lisatud info on konfidentsiaalne ja on
mõeldud kasutamiseks üksnes kirja adressaadile. Juhul kui te olete saanud
kirja eksituse tõttu, palume teil teavitada sellest saatjat ning kustutada
kiri koos võimalike lisadega. Tänan.

The information contained in this letter is confidential and is intended
only for the use of the recipient of the letter. If you are not the
intended recipient, please inform the sender and delete the letter with
the possible attachments. Thank you.

From: [email-masked] <[email-masked]>
Date: Thursday, 16. October 2025 at 16:15
To: Info - Infrateenused <[email-masked]>, Martti Lilleste
<[email-masked]>
Subject: 11244 Kiisa-Maidla km 1,725 ja Roobukametsa tee ehitamise
alustamise teade

Tere

Informeerin, et oleme riigitee nr 11244 Kiisa-Maidla km 1,725 ristumiskoha
eitamise alustamise teatise kätte saanud ning tähelepanekuid selles osas
ei ole, saate töödega alustada. Kui mahasõit on valmis, siis palun sellest
informeerida Transpordiametit aadressil [email-masked]. Peale info
laekumist vaatame mahasõidu kohapeal üle. Kui see vastab sõlmitud
lepingule ja selle tingimustele, siis saame tööd vastu võtta ning sellest
hetkest algab lepingus viidatud garantiiperiood.

Tööde teostamisel pidada kinni kooskõlatatud ajutise liikluskorralduse
projektist ja selle kooskõlastuse tingimustest, sh teavitada töödest
Transpordiameti Liiklusjuhtimiskeskust.

Lugupidamisega

/Martti Lilleste/
/Korrashoiu projektijuht/
/Korrashoiu ja liikluskorralduse üksus, põhja osakond/
/[email-masked], +372 5304 5911/
www.transpordiamet.ee
Transpordiamet
Valge 4 / 11413 Tallinn