Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: "Politsei- ja Piirivalveamet" <[email-masked]>
Date: Fri, 26 Jun 2026 17:27:35 +0300

Valga Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2611002/04527 aadressile Valga maakond, Valga vald, Londi küla, Põdramäe 
(Elumaja) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Projekteerimistingimuste taotlusega on 
kavandatud uus mahasõit Väike-Venda - Kuresoo tee L3 sõiduteele (tunnus 
85501:001:0749; Riigikaitsemaa 100% ), mille volitatud asutus on Politsei- 
ja Piirivalveamet. Eeltoodust lähtuvalt esitame projekteerimistingimuste 
eelnõu Politsei- ja Piirivalveametile kooskõlastamiseks.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27912283>  (menetlus nr: 
550130), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 06.07.2026 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Valga Vallavalitsus) või menetleja (IIVIKA VOODE) poole.