Subject: Otsusest teavitamine: "Projektorite rentimine koos paigaldusega"
From: "infrahanked - RIT" <[email-masked]>

From: Toomas Pai - RIT <[email-masked]>
Sent: Tuesday, September 2, 2025 5:05 PM
To: infrahanked - RIT <[email-masked]>
Subject: Otsusest teavitamine: "Projektorite rentimine koos paigaldusega"

Otsusest teavitamine väikehankes "Projektorite rentimine koos
paigaldusega"

Lugupeetud pakkuja
Täname väikehankel osalemise eest.
Edastame Teile hankija 02.09.2025 tehtud pakkumuste vastavaks tunnistamise
ja edukaks tunnistamise otsused.
1.      Tunnistati vastavaks pakkujate Aktsiaselts Datel (10324057)
esitatud pakkumused, sest need vastavad pakkumuse esitamise ettepanekus
esitatud tingimustele.
2.      Lükati tagasi  Skarcon OÜ (11679710) esitatud pakkumus, sest see
ei vasta pakkumuse esitamise ettepanekus esitatud tingimustele.
3.      Tunnistati edukaks pakkuja Aktsiaselts Datel (10324057) esitatud
pakkumus kui hindamise kriteeriumide kohaselt majanduslikult soodsaim
pakkumus (maksumus 20 697,58 eurot).
Lugupidamisega

Toomas Pai
hangete tehniline spetsialist
Riigi IT Keskus
+372 5818 0699

  _____

Saatja: Toomas Pai - RIT < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Saadetud: teisipäev, 19. august 2025 17:23
Adressaat: infrahanked - RIT < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Teema: Pakkumuse esitamise kutse "Projektorite rentimine koos
paigaldusega"

Lugupeetud ettevõtja

Riigi IT Keskus kutsub Teid esitama pakkumust väikehankes "Projektorite
rentimine koos paigaldusega". Tegemist on kordushankega, võrreldes eelneva
hankega oleme muutnud nõudeid hangitavate projektorite tehnilistele
näitajatele. Muudatused on toodud tehnilises kirjelduses rohelisega.

Hanke eeldatav maksumus on 20 000 eurot käibemaksuta.

Käesoleva kirja manusest leiate pakkumuse esitamiseks vajamineva
informatsiooni failidena:
*	Pakkumuse esitamise kutse
*	Lisa 1 Tehniline kirjeldus
*	Lisa 2 Pakkumuse maksumuse vorm
*	Lisa 3 Hankeleping (projekt)

Pakkumuse esitamise tähtaeg on 26.08.2025 kell 15:00. Pakkumuse
esitamiseks on vajalik eelnev ruumiga tutvumine kui pakkuja ei ole antud
ruumiga juba tutvunud.

Küsimuste tekkimisel palun pöörduda otse minu poole.

Teie pakkumust ootama jäädes

Toomas Pai
hangete tehniline spetsialist
IT-varahalduse tiim
Riigi IT Keskus
+372 5818 0699
 <https://www.linkedin.com/company/riigi-it-keskus> LinkedIn |
<https://www.rit.ee/> www.rit.ee

See e-kiri on mõeldud vaid adressaadile ametialaseks kasutamiseks. Kui te
pole e-kirja adressaat, siis ei tohi te kirjas olevat teavet ilma loata
mingil viisil kasutada. Kui olete saanud kirja eksituse tõttu, palun
teavitage sellest kohe e-kirja saatjat ja kustutage e-kiri koos kõikide
lisadega.