Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 31 Jan 2025 10:12:10 +0200

Tere!

Pärnu Linnavalitsus menetleb praegu kasutusteatist nr 2511301/01212 
aadressile Pärnu maakond, Pärnu linn, Tõstamaa alevik, 19101 
Audru-Tõstamaa-Nurmsi tee // 8260104 Ringi tänav L1 // 8260105 Nooruse tänav 
// Aleviku haljasala P11 // Katlamaja // Ringi tn 2a // 2b // Varbla mnt 10 
// 12 (Passiivse elektroonilise side juurdepääsuvõrgu rajamine) ja soovib 
teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Ehitis osaliselt riigi teel

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27252628>  (menetlus nr: 
472374), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 10.02.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Pärnu Linnavalitsus) või menetleja (ARVID ARROVAL) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister