Subject: Re: Küsimus seoses kinnistusraamatu väljavõttega
From: "Sander Rikken" <[email-masked]>
To: "RIK info" <[email-masked]>
Date: Thu, 21 Mar 2024 16:40:06 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Täpselt

Tänades

On Thu, 21. Mar 2024 at 16:13, RIK info <[email-masked] <mailto:[email-masked]> > 
wrote:

Tere

Mõtlete juriidilise isiku SmartBroker OÜ (14700439) kinnistute nimekirja 
seisuga 31.12.2023?

Lugupidamisega

 <http://www.rik.ee/>

Margit Parve

Spetsialist

Klienditoe tiim

Registrite ja Infosüsteemide Keskus

info <mailto:[email-masked]> @rik.ee

 <http://www.linkedin.com/company/centre-of-registers-and-information-systems>

 <https://www.facebook.com/pages/Registrite-ja-Infos%C3%BCsteemide-Keskus/115173698595077?ref=hl>

 <http://www.rik.ee> www.rik.ee

Käesolev kiri on asutusesiseseks kasutamiseks mõeldud teave ning mõeldud 
ennekõike kirja päises nimetatud isikule. Kui olete saanud kirja eksituse 
tõttu, palun teavitage sellest kohe kirja saatjat ja kustutage kiri koos 
kõikide lisadega.

From: Sander Rikken <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, March 21, 2024 3:28 PM
To: RIK info <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Küsimus seoses kinnistusraamatu väljavõttega

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Sooviksin saada enda ettevõtte kinnistusraamatu väljavõtet seisuga 
31.12.2023.

On tarvis varude hindamiseks auditeerimise jaoks.

Tänades!

Sander Rikken

 Tegevjuht

  _____

 <tel:%2B372%205693%208128> +372 5693 8128

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <https://www.smartbroker.ee/> www.smartbroker.ee