Subject: Lääne -Nigula vald
From: "Siim Jeeberg" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 17 Sep 2025 08:38:20 +0300

Tere,

Lääne-Nigula vallas, Taebla osavallas, mnt nr 13787  Ridala-Nigula tee on
paigaldatud raudtee ülesõidu juurde kiiruspiirang 50 km/h. Autojuhid
kahjuks seda väga ei arvesta ning liiguvad seal kiirusega 90km+ . Kuna
algas kooli aeg ning suurenenud on mnt ääres koolibussile liikuvate laste
hulk (esimest kooli aastat alustas 3last+ vanemad lapsed) on meie soov
parandada antud kohas liiklusohutust.

Kuna seal lõigul puudub ka igasugune valgustus, raudtee tamm on kõrgem
ning nähtavus piiratud  oleks esmane soov paigaldada sinna mõlemasse
suunda märk “lapsed teel”. Samuti ehk on võimalik mustkattele tekitada
valged reljeefsed “triibud” millest üle sõites peaks autojuhil tekkima
tähelepanek liiklusmärkide osas.

Need hetkel meie mõtted, kuid antud tee kuulub teie haldusalasse ja
soovime koostöös teiega parandada eeskätt koolilaste turvalisust.

Kuna ka raudtee tammi (kergliiklustee) kasutab hulk inimesi liikumiseks
siis seal tekkinud ohtlikud olukorrad kuhjuvad ning soovime leida
lahenduse enne kui midagi traagilist uuesti juhtub(üks inimene on seal
juba hukkunud mõned aastad tagasi)

Millised võiksid olla järgmised sammud ohutuse parendamiseks mainitud
kohas?

Siim Jeeberg

Teede ja heakorra haldur Taebla, Noarootsi,

Nõva ja Oru osavaldades

Tel: +372 53601811

E-post:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

 <http://www.laanenigula.ee/> www.laanenigula.ee