Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 12 May 2026 11:28:58 +0300

Harku Vallavalitsus menetleb praegu ehitusteatist nr 2611201/10955 
aadressile Harju maakond, Harku vald, Humala küla, 11193 Kumna-Vääna maantee 
// Kumna küla, Aedmaa // Kopli // Liivata // Liivatapõllu // Paldiski 
kergliiklustee L9 // Paldiski kergliiklustee L10 // Paldiski kergliiklustee 
L12 // Puusepa // Kütke küla, 8 Tallinn-Paldiski maantee L1 // Tamme tee // 
Tutermaa küla, 8 Tallinn-Paldiski maantee // Metsapõllu // Tutermaa tee 19 
// 21 // Vahi küla, 11410 Kiia - Vääna-Viti maantee // Kanastiku // Kruusa 
// Loigu // Metsapõllu // Metsaveeru // Puukooli kergliiklustee L1 // 
Puukooli tee // Vahi tee T2 // Välja // Väljametsa (0,4 ja 10kV õhu-ja 
maakaabelliinid) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Kooskõlastamiseks

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27848180>  (menetlus nr: 
547822), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 22.05.2026 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Harku Vallavalitsus) või menetleja (SIGNE KROLL) poole.