Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Tue, 10 Sep 2024 14:27:24 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada. 	
 Tere!

Tallinna Linnaplaneerimise Amet menetleb praegu ehitusloa taotlust nr
2211271/30674 aadressile Harju maakond, Tallinn, Kesklinna linnaosa, Raua
tn 22// 22/1, Harju maakond, Tallinn, Kesklinna linnaosa, Raua tn 22,
Harju maakond, Tallinn, Kesklinna linnaosa, Raua tn 22, Harju maakond,
Tallinn, Kesklinna linnaosa, Raua tn 22, Harju maakond, Tallinn, Kesklinna
linnaosa, Raua tn 22 (Äripindadega korterelamu, Veetorustik,
Reoveekanalisatsioonitorustik, Sademeveetorustik ja drenaaž,
Gaasitorustik) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: 

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas (menetlus nr: 251236), määrake
omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 20.09.2024 (k.a). Pärast
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva
asutuse (Tallinna Linnaplaneerimise Amet) või menetleja (JOHANNA KAPPER)
poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie
klienditugi aadressil [email-masked] ja telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister