Subject: Fwd: Küsimus seoses psühholoogi ja logopeedi tegevusloaga
From: Tarbatu Tervisepark OÜ <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 6 Jun 2025 09:38:15 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Pöördun Teie poole küsimusega, mis on tekkinud seoses psühholoogi ja 
logopeedi tasulise teenuse osutamisega. Nimelt loeme välja, et ravi 
eesmärgil osutatud teenuse puhul on vajalik Terviseameti poolt väljastatud 
tegevusloa olemasolu. Kui tegemist ei ole kliinilise psühholoogi vastuvõtuga 
ning teenus tehakse nõustamise (ja mitte ravi) eesmärgil, siis kas on 
vajalik tegevusloa olemasolu? Sisuliselt sama küsimus on tekkinud ka 
logopeedi vastuvõtu kohta. Kui vastuvõttu ei teosta kliiniline logopeed, ehk 
ta ei tee ravi eesmärgil teenust, vaid nõustamise eesmärgil, siis kas on 
vajalik tegevusluba?

Ette tänades

Nele Laurimaa
Tarbatu Tervisepark OÜ

+372 5556 4662
[email-masked]