Subject: Teid on kaasatud menetlusse arvamuse avaldamiseks
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 23 Jul 2026 09:09:30 +0300

Rapla Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlus nr 
2611002/05698 aadressile Rapla maakond, Rapla vald, Kalevi küla, Toominga 
(Garaaž-varjualune) ja soovib teid kaasata menetlusse.

Kaasamise kutse põhjus: Rapla Vallavalitsus kaalub projekteerimistingimuste 
andmist Kalevi külas Toominga maaüksusele abihoone kavandamiseks. Piirkond 
on kehtiva üldplaneeringu kohaselt tiheasustusala, kuid koostatava 
üldplaneeringu järgi on Kodila jõe kaldad arvestatud rohelise võrgustiku 
koridori osaks ning Sikeldi-Koigi teest põhja poole jääv ala arvatud 
tiheasustusalast välja. Hajaasustuses on olemasoleva elamu õuemaale uue 
ehitise püstitamine looduskaitseaduse kohaselt lubatud kui ehitis ei jää 
veekaitsevööndisse. Taotluse ja eelnõuga saab tutvuda ehitisregistris. 
Tingimusi, juhiseid projekteerimiseks, arvamusi ja ettepanekuid vastavalt 
kaasatud isiku või koostöötegija pädevusele saab esitada 10 päeva jooksul 
ehitisregistri vahendusel või valla e-posti aadressile [email-masked]. 
Menetlusse kaasatakse piirkonna maaomanikud ligikaudu 600 m raadiuses ning 
külavanem. Kaasatavad on määratud ehitisregistri masskaasamisrakenduse abil. 
Kui leiate, et kavandatav tegevus Teie õigusi või huve ei mõjuta, ei ole 
arvamuse või ettepaneku esitamine vajalik.

Palun avage menetlus e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/adminOperation/27946022> . E-ehituse 
keskkonda saab sisse logida ID-kaardi, mobiil-ID ja smart-ID-ga.

Arvamust ootame kuni 03.08.2026 (k.a). Pärast selle tähtaja möödumist loeme, 
et teil ei ole menetluse osas vastuväiteid.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Rapla Vallavalitsus) või menetleja (CERLY-MARKO JÄRVELA) poole.