Subject: Webdesktop: Rikkumismenetluse 2023/0129 lõpetamine
From: "Webdesktop" <[email-masked]>
To: "Virge Aasa", "RAM Info"
Cc: <[email-masked]>, "Rainer Osanik"
Date: Wed, 12 Mar 2025 13:10:01 +0200

Reg. number: 15.3-4/4668-6
Reg. kuupäev: 12.03.2025

Tere

Teavitan, et Euroopa Komisjon võttis 12.03.2025 vastu otsuse lõpetada Eesti 
suhtes rikkumismenetlus 2023/0129 (direktiiv (EL) 2021/2101, millega 
muudetakse direktiivi 2013/34/EL seoses tulumaksualase teabe 
avalikustamisega teatavate ettevõtjate ja filiaalide poolt; mitteõigeaegne 
ülevõtmine).

Lugupidamisega

Katre Jaakson
EL õiguse büroo
Välisministeerium
[email-masked]

*** TÄHELEPANU *** See e-kiri (kaasa arvatud manused) on mõeldud ainult 
e-kirja adressaatidele ning võib sisaldada ametialaseks kasutamiseks 
ettenähtud teavet. Teavet ei tohi ilma saatja selgelt väljendatud loata 
edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele avaldada. Juhul, kui 
Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu, palun teavitage sellest 
kohe saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

*** ATTENTION *** This e-mail and its attachments may contain official 
information. If you are not the intended recipient, please notify the sender 
immediately, delete this e-mail and destroy any copies. Any dissemination or 
use of this information by a person other than the intended recipient is 
unauthorized and may be unlawful.