Subject: C-619/24
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, "RAM Info", "Virge Aasa", <[email-masked]>
Date: Mon, 4 Nov 2024 12:42:14 +0200

Adressaadid: [email-masked], [email-masked],[email-masked],
[email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2024/477
Kohtuasja number: C-619/24
Vastuse kuupäev: 18.11.2024
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: konfiskeerimine; piiravad meetmed; sõidukite import; Venemaa
vastu suunatud piiravad meetmed seoses olukorraga Ukrainas
Õiguslikud vormid: määrus (EÜ) nr 883/2004

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7850

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium