Subject: Vs: Tervishoiuteenuste korraldamise seaduse ja sellega seonduvalt teiste seaduste muutmise seadus (tegevuslubade muudatused)
From: Tartu Tervishoiu Kõrgkool <[email-masked]>
To: "Info - SOM" <[email-masked]>
Date: Tue, 19 May 2026 10:16:40 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Teavitan, et Tartu Tervishoiu Kõrgkool kooskõlastab tervishoiuteenuste
korraldamise seaduse ja sellega seonduvalt teiste seaduste muutmise
seaduse.

Lugupidamisega

Kerly Stroom
Rektoraadi büroo assistent/Assistant to the Rector's Office
Tel: +372 737 0269

  _____

Saatja: [email-masked] <[email-masked]>
Saadetud: reede, 8. mai 2026 16:42
Adressaat: Tartu Ülikooli meditsiiniteaduste valdkond <[email-masked]>; Tartu
Tervishoiu Kõrgkool <[email-masked]>; Tallinna Tervishoiu Kõrgkool
<[email-masked]>; Eesti Puuetega Inimeste Koda <[email-masked]>; Eesti
Patsientide Esindusühing <[email-masked]>; Eesti Patsientide Liit
<[email-masked]>; Eesti Arstide Liit <[email-masked]>;
Eesti Õdede Liit <[email-masked]>; Eesti Haiglate Liit
<[email-masked]>; Eesti Eratervishoiuasutuste Liit <[email-masked]>;
Eesti Kiirabi Liit <[email-masked]>; MTÜ Eesti Esmatasandi Tervisekeskuste
Liit <[email-masked]>; Eesti Ämmaemandate Ühing <[email-masked]>;
Eesti Perearstide Selts <[email-masked]>; Põhja-Eesti
Regionaalhaigla SA <[email-masked]>; Tartu Ülikooli Kliinikum SA
<[email-masked]>; SA Tallinna Lastehaigla
<[email-masked]>; AS Ida-Tallinna Keskhaigla <[email-masked]>; AS
Lääne-Tallinna Keskhaigla <[email-masked]>; SA Pärnu Haigla
<[email-masked]>; Viljandi Haigla SA <[email-masked]>;
Ida-Viru Keskhaigla SA <[email-masked]>; Kuressaare Haigla SA
<[email-masked]>; Hiiumaa Haigla SA <[email-masked]>; Põlva
Haigla AS <[email-masked]>; SA Läänemaa Haigla <[email-masked]>; SA
Rapla Maakonnahaigla <[email-masked]>; Valga Haigla AS
<[email-masked]>; Rakvere Haigla AS <[email-masked]>; Lõuna-Eesti
Haigla AS <[email-masked]>; As Järvamaa Haigla <[email-masked]>; Jõgeva
Haigla SA <[email-masked]>; Haapsalu Neuroloogiline
Rehabilitatsioonikeskus SA <[email-masked]>; Tervise ja Heaolu
Infosüsteemide Keskus <[email-masked]>
Teema: Tervishoiuteenuste korraldamise seaduse ja sellega seonduvalt
teiste seaduste muutmise seadus (tegevuslubade muudatused)

Tere!

Teile on saadetud Sotsiaalministeeriumi dokumendihaldussüsteemi Delta
kaudu dokument.

Ootame tagasisidet 29.05.2026, link EIS-i
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/daf7b625-614d-4ef7-8f1c-964
6ddcca2f2

Pealkiri: Tervishoiuteenuste korraldamise seaduse ja sellega seonduvalt
teiste seaduste muutmise seadus (tegevuslubade muudatused)

Registreerimise kuupäev: 08.05.2026

Registreerimise number: 1.2-2/41-1

Lugupidamisega

Sotsiaalministeerium

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 626 9301, faks (372) 626 9209
e-post: [email-masked]
 <http://www.sm.ee> www.sm.ee