Subject: Re: EVAPI teenus
From: "Capture" <[email-masked]>
To: "info - RIK" <[email-masked]>
Date: Wed, 15 Jul 2026 16:12:55 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Allkirjastatud dokument on manuses.

Lugupidamisega

Andri Koolme

Capture Capital OÜ

--

Capture Capital OÜ

Trust and Company Service Provider

FIU Licence FIU000432

[email-masked] | capture.ee

On Wednesday, July 15th 2026, 4:03:01 PM [email-masked] <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> > wrote:

Tere

Manuses lisatud taotlus EVAPI teenuste avamiseks testis/arenduses.

Palun täitke see dokument ja saatke tagasi juhatuse liikme poolt
digitaalselt allkirjastatuna.

Leping sõlmitakse ja ligipääs toodangule antakse pärast edukat testimist.

Lugupidamisega

 <https://www.rik.ee/>

Hedi Stenman
kliendihaldur
Klienditoe tiim
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <https://www.facebook.com/profile.php?id=100068614174252>
<http://www.instagram.com/rikikad>
<http://www.linkedin.com/company/centre-of-registers-and-information-syste
ms>
      <https://www.rik.ee> www.rik.ee

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Soovime ligipääsu ettevõtja asutamise API-le testkeskkonnas
ee-test/COM/16075394/capture-app ning juhiseid lepingu sõlmimiseks
toodangukeskkonna jaoks.

Lugupidamisega

Andri Koolme

Capture Capital OÜ

--

Capture Capital OÜ

Trust and Company Service Provider

FIU Licence FIU000432

[email-masked] <mailto:[email-masked]>  | capture.ee

Desk tracking: [DESK-c00s-683va]

On Wednesday, July 15th 2026, 9:47:10 AM [email-masked] <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> > wrote:

Tere

Oleme Teie poolt aadressile [email-masked]

saadetud kirja kätte saanud ja vastame sellele esimesel võimalusel.

Lugupidamisega,

Registrite ja Infosüsteemide Keskus

www.rik.ee

--------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------

Dear Sir/Madam,

We have received your letter and will reply as soon as possible.

Kind regards,

Centre of Registers and Information Systems

www.rik.ee

On Wednesday, July 15th 2026, 9:46:42 AM Capture <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> > wrote:

Tere

Soovime ligipääsu ettevõtja asutamise API-le testkeskkonnas
ee-test/COM/16075394/capture-app ning juhiseid lepingu sõlmimiseks
toodangukeskkonna jaoks.

Lugupidamisega

Andri Koolme

Capture Capital OÜ

--

Capture Capital OÜ

Trust and Company Service Provider

FIU Licence FIU000432

[email-masked] | capture.ee

Desk tracking: [DESK-c00s-683va]