Subject: Kirja edastamine
From: "Info Aadress" <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>, "Liisi Moks - JUSTDIGI" <[email-masked]>
Cc: "Kadri Pungas \(ITL\)" <[email-masked]>,Jüri Jõema (ITL) <[email-masked]>
Date: Wed, 29 Jul 2026 15:57:10 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Edastame Teile Eesti Infotehnoloogia ja Telekommunikatsiooni Liidu
29.07.2026 kirja nr 5.1-1/129-1 „Arvamus “Nõuded elektromagnetilisele
kiirgusele ja raadioside piiramisele” määruse muutmise eelnõu kohta“.

Lugupidamisega

Heleri Vahemäe

Büroojuht

Eesti Infotehnoloogia ja

Telekommunikatsiooni Liit

Lõõtsa 2B

11415 Tallinn

Mob 5115521

Tel 6177 145

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.itl.ee/> www.itl.ee