Subject: RE: Ilutulestiku kooskõlastus
From: "Diana Krotova" <[email-masked]>
To: 'Hannes Närep' <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Wed, 20 May 2026 10:04:01 +0300

Tere

Transpordiamet kooskõlastab Alpha FX OÜ poolt 05.06.2026 kell 23.55- 00.00 
Rummu karjääris korraldatava ilutulestiku järgmistel tingimustel:

•             Ilutulestik toimub 05.06.2026 kell 23.55- 00.00.

•             Ilustiku kõrgus on kuni 80m.

•             Enne ilutulestiku alustamist tuleb saada luba ÄMARI TWR 
telefonil +372 717 3415.

•             Korraldaja kohustub informeerima telefonil +372 717 3415, kui 
ilutulestik on lõppenud.

Lugupidamisega

Diana Krotova
Lennundusteenistus

Lennuliiklusteeninduse ja lennuväljade osakonna SAR vaneminspektor

+372 58 07 06 01

Transpordiamet
 <https://goo.gl/maps/U23aLKvxjiHm83Z69> Valge 4, 11413 Tallinn

From: Hannes Närep <[email-masked]>
Sent: Tuesday, May 19, 2026 11:03 AM
To: [email-masked]
Subject: Ilutulestiku kooskõlastus

Tere

Palume Teiepoolset kooskõlastust, ilutulestiku korraldamiseks Rummu 
karjääris, 05.06.2026 ajavahemikul 23.55- 00.00 ansambel Sadu kontserdi 
lõpetamisel. Ilutulestiku kestvus ca 40 sekundit, Efektide lennukõrgus kuni 
80 meetrit. Ilutulestiku loa taotleja: Alpha FX OÜ Lõhkematerjalisektori 
ettevõtja majandustegevuse registri registreeringu number: LPK000161 
Pürotehnik: Hannes Närep. Kutsetunnistuse number: 217745

19.05.2026 on saadetud teavitused ilutulestike toimumise kohta Lääne 
prefektuuri ja Lääne päästekeskusesse

Lugupidamisega

Hannes Närep
Alpha FX OÜ
5141187