Subject: Veebivormi edastus: Taotlus hinnangu väljastamiseks sotsiaalteenuse osutajale tervisekaitsenõuetele vastavuse kohta
From: "Terviseamet" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 12 Aug 2025 14:11:30 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Sisestuse kuupäev T, 12/08/2025 - 14:04

Sisestaja: vportal_rest

Sisestatud veebivormi info:

TEENUS
sotsiaalse rehabilitatsiooni teenus

Sotsiaalse rehabilitatsiooni teenus on
päevane, täiskasvanute

Taotleja nimi (asutuse nimetus või füüsilise isiku ees- ja perekonnanimi, 
registrikood/isikukood)
Mittetulundusühing Eesti Vaimse Tervise Ühing, 80010432

Taotleja juriidiline aadress, telefon, e-post
P. Süda tn 1, 10118 Tallinn, 6460770, [email-masked]

Taotleja või kontaktisiku kontaktandmed
Anneli Varjun, juhatuse liige tel 5545809, [email-masked]

Teenuse osutamise koha aadress
Roosikrantsi 11, 5.korrus (ruumid 542, 543, 544, 545, 546, 553, 554, 555, 
556)

Planeeritud kohtade arv
16

TAOTLUSE ESITAJA KINNITAB, ET NÕUSTUB ASJAKOHASE KONTROLLTOIMINGU 
LÄBIVIIMISEGA
Jah

Taotluse esitamise kuupäev
2025-08-12

Taotluse esitaja nimi
Anneli Varjun

Teenuse osutamiseks kasutatavate ruumide projekt/plaan, kus näidatud 
projektikohane pindala ja teenuse saajate arv

EVTÜ ruumide ruumiplaan Roosikrantsi11, 5.korrus.jpg 
<http://terviseamet-web-64-headless.vportal-terviseamet.svc.cluster.local/system/files/webform/taotlus_sotsiaalasutused/1534/EVT%C3%9C%20ruumide%20ruumiplaan%20Roosikrantsi11%2C%205.korrus.jpg> 
(847.21 KB)

Joogivee analüüs

104695_m-signed.pdf 
<http://terviseamet-web-64-headless.vportal-terviseamet.svc.cluster.local/system/files/webform/taotlus_sotsiaalasutused/1534/104695_m-signed.pdf> 
(208.97 KB)

Valgustustiheduse mõõtmistulemused

649 Joonis 3.pdf 
<http://terviseamet-web-64-headless.vportal-terviseamet.svc.cluster.local/system/files/webform/taotlus_sotsiaalasutused/1534/649%20Joonis%203.pdf> 
(94.33 KB)

Ventilatsiooni õhuhulkade mõõtmistulemused

233-21-25 LA-2 
<http://terviseamet-web-64-headless.vportal-terviseamet.svc.cluster.local/system/files/webform/taotlus_sotsiaalasutused/1534/233-21-25%20LA-2%20%205.k.%20seadistuse%20muudatuste%20protokoll%2016.04.2025.a_pdf> 
5.k. seadistuse muudatuste protokoll 16.04.2025.a_pdf (719.56 KB)