Subject: pöördumise ID: TKT-280536
From: "Sirje Tuisk" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Thu, 20 Jun 2024 11:34:39 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

1. Pöördun jätkuvalt murega, et dr. Siim Pikkaro D10378 ei saa
Tervisekassasse arveid edastada!
Palun abi, et milles võib asi olla ja kuidas seda lahendada?
Töötaja on TÖR-is registreeritud, kliiniku tegevusloale kantud ja misp2-s
vormistatud.

2. Teine küsimus on dr Laura Niinemägi D1033 kohta seoses kliiniku
tegevusloale lisamisega.
Töötaja on meie poolt TÖR-is tööettevõtulepinguga registreeritud kuna me
ei ole tema põhitöökoht!
Tervishoiutöötajate registri järgi ei ole ta hetkel veel oma uue
arstikoodiga kusagil tööle registreeritud!
Kas see on põhjuseks, et meie ei saa teda oma tegevusloale registreerida.
Olen seda korduvalt proovinud teha kuid saan vastuse “Päring ebaõnnestus!”
Küsimus, kuidas ma saan dr Niinemägi kliiniku tegevusloale lisada nii, et
ta saaks uuel nädalal tööettevõtulepinguga tööd alustada ja Tervisekassale
arveid edastada!

Palun helistage mulle, kui ma teie silmis ka nii rumal tundun ja andke
nõu!
Asjad on vaja lihtsalt korda saada!
Palun suhelge ja jagage infot!
Niimoodi ei saa arst lihtsalt töötada!
Väga murettekitav olukord!

Kahju, et saan ainult vastuseid “tänan pöördumast”  ja link lisaks aga
täpsemalt keegi midagi ei selgita!

Palun juhiseid!

Ette tänades,
Sirje Tuisk

 <https://htmlsig.com/t/0000001BVVE8S>

Sirje Tuisk / Juhataja
[email-masked] / +372 5160 580

Dentista OÜ
+372 47 33 004
Jaama 14-4, 90507, Haapsalu
http://dentista.ee