Subject: RE: Vastus nõudekirjale
From: Kristi Madismäe <[email-masked]>
To: "info.aki" <[email-masked]>
Date: Tue, 5 Mar 2024 09:33:41 +0200

Tere, Elve!

Suur tänu vastuse eest, see andis selgust juurde!

Teenuse arendamise töörühmas tegeleme hetkel AK piirangute teemadega ja 
eilsel kohtumisel tekkis meil veel paar küsimust:

1.	Eelmise teema jätkuks - kui oleme isiku e-posti aadressi Äriregistris 
firma kontaktandmetes tuvastanud, aga näiteks mõne aja pärast firma kontakte 
muudetakse, siis kuidas saame tõendada, et registreerimise hetkel oli 
tegemist avaliku aadressiga?
2.	Kui AK piirangu kehtivus lõpeb tähtaja saabumisega – kas siis on asutusel 
adressaatide teavitamise kohustus? Kas dokumendi saaja võib AK piirangu 
kehtivuse lõppedes oma registris piirangu maha võtta, kui ta ei ole saanud 
teabevaldajalt piirangu pikendamise kohta teavitust?

Homsel juhtrühma kohtumisel ka põgusalt tutvustan, millega töörühmas oleme 
tegelenud ning kaasame laiema ringi. Eesmärk  on kirjeldada ära AK 
piirangutega seotud tegevused, ühtlustada praktikaid, tuua välja vastutused 
(EISis, DHSis) ning kaardistada põhiküsimused, mis igapäevases töös esile on 
kerkinud.

Parimate soovidega

Kristi Madismäe
Osakonnajuhataja

Telefon: +372 663 1858
www.rtk.ee <http://www.rtk.ee>
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

  <https://www.rtk.ee/sites/default/files/RTK-mailijalus-173x71.jpg>

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Thursday, February 29, 2024 5:02 PM
To: Kristi Madismäe <[email-masked]>
Subject: Vastus nõudekirjale

Tähelepanu!

Kiri saabus väljastpoolt ametit/RM valitsemisala. Palume linke ja faile 
mitte avada, kui kiri on saabunud tundmatult aadressilt!

Tere!

Teile on saadetud Andmekaitse Inspektsiooni dokumendihaldussüsteemi Delta 
kaudu dokument.

Pealkiri: Vastus nõudekirjale

Registreerimise kuupäev: 29.02.2024

Registreerimise number: 2.1.-5/24/407-2

Tundliku sisuga elektroonilised pöördumised on võimalik inspektsioonile 
edastada krüpteeritult kasutades ID- kaarti ja ID-tarkvara 
<https://installer.id.ee/?lang=est> . Kuidas dokumente krüpteerida, vaata 
siit <https://www.aki.ee/et/teenused-poordumisvormid/saada-kiri> .

Andmekaitse Inspektsioon

Tatari 39, 10134 Tallinn
Telefon: 627 4135
E-mail: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
 <http://www.aki.ee> www.aki.ee

ERAELU KAITSE JA RIIGI LÄBIPAISTVUSE EEST

Leia meid 
<https://www.facebook.com/pages/Andmekaitse-Inspektsioon/135347539863880> 
Facebookist

  _____

Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud 
teavet. Kui te ei ole selle kirja adressaat, palun võtke ühendust saatjaga 
ning kustutage e-kiri arvutist.
This e-mail may contain information which is classified for internal use. If 
you are not the intended recipient of this message, please notify the sender 
immediately and delete the message.