Subject: Muudatused piiravates meetmetes seoses olukorraga Venemaal
From: Mihkel Märtens <[email-masked]>
To: "Piret Tinkus \(EMTA\)" <[email-masked]>, "Silvester Soop \(SiM\)" <[email-masked]>, <[email-masked]>, "'Egle Kossas'" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Kati Kikas \(MKM\)" <[email-masked]>, "Koidu Talli \(MKM\)" <[email-masked]>, "Ele Russak \(sisemin.\)" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <
Cc: "Kati Kiisverk" <[email-masked]>
Date: Wed, 27 May 2026 09:20:58 +0300

Tere!

EL Nõukogu otsustas 26.05.2026 teha muudatused piiravates meetmetes seoses
olukorraga Venemaal. Muudatustega pikendatakse piiravate meetmete
kehtivust kuni 28.05.2027. Samuti muudetakse seitsme isiku kohta käivaid
tuvastamisandmeid ja põhjendusi.

Muudatuste jõustamiseks võttis Nõukogu vastu otsuse (ÜVJP) 2026/1149
<https://eur-lex.europa.eu/legal-content/ET/TXT/?uri=OJ:L_202601149> ,
millega muudetakse otsust
<https://eur-lex.europa.eu/legal-content/ET/TXT/?uri=CELEX%3A02024D1484-20
260223> (ÜVJP) 2024/1484 ning rakendusmääruse
<https://eur-lex.europa.eu/legal-content/ET/TXT/?uri=OJ:L_202601147> (EL)
2026/1147, millega rakendatakse määrust
<https://eur-lex.europa.eu/legal-content/ET/TXT/?uri=CELEX%3A02024R1485-20
260223> (EL) 2024/1485.

Muudatused jõustuvad 27.05.

Tervitades

Mihkel Märtens
Välisministeerium
Lauaülem
Sanktsioonide ja strateegilise kauba kontrolli osakond
+372 637 7352
 <http://www.vm.ee/> www.vm.ee | Islandi väljak 1, Tallinn