Subject: Otsus isikuandmete töötlemiseks teadusuuringus nr 2.2.-1/26/33-7
From: "Merit Korbe" <[email-masked]>
To: "info - AKI" <[email-masked]>
Cc: "Kai Hallik" <[email-masked]>
Date: Fri, 7 Aug 2026 09:36:38 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Täname ja kinnitame, et Sotsiaalkindlustusamet on edastatud
kooskõlastamise otsuse kätte saanud.

Võtame arvesse otsuses välja toodud nõuet esitada algandmete hävitamisakt
või kinnituskiri algandmete kustutamise kohta vastavalt taotluse punktile
10.3. hiljemalt 30.06.2027.

Parimat soovides

Merit Korbe
ekspert (traumeeritud lapsed/lastemaja)

laste heaolu osakond
Sotsiaalkindlustusamet
___________________________

53225878

 <http://www.sotsiaalkindlustusamet.ee/> www.sotsiaalkindlustusamet.ee

See kiri ja manused võivad olla konfidentsiaalsed. Kui olete saanud kirja
eksikombel, ei tohi te selle alusel midagi ette võtta ega seda levitada.
Palun teavitage kirja saatjat eksitusest ning kustutage kiri.