Subject: RE: päring
From: <[email-masked]>
To: "RIK info" <[email-masked]>
Date: Mon, 28 Oct 2024 09:39:13 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere.

Saadan registrikoodid. Palun infot, kas tegevuse pindala on alla 200 ha
või üle 200 ha.

Tänan

Jana

From: RIK info <[email-masked]>
Sent: esmaspäev, 14. oktoober 2024 13:03
To: [email-masked]
Subject: RE: päring

Tere

Meie teeme andmetöötlust ainult Kinnistusraamatu andmetele.
Kinnistusraamtusse ei kanta kinnistuomanike kontakte ega ka tegevusala.

Seoses äriregistri andmete tasuta kättesaadavaks tegemisega meie enam
e-äriregistri andmetöötluse teenust ei pakku. Kõik andmed on kättesaadavad
e-äriregistri tasuta teenuste kaudu (e-äriregistri portaali päringud,
masspäring https://ariregister.rik.ee/est/mass_query , avaandmete failid
https://avaandmed.ariregister.rik.ee/et/avaandmete-allalaadimine, API
(XML) teenused
https://avaandmed.ariregister.rik.ee/et/ariregistri-avaandmete-api/api-tee
nuste-tutvustus) või saab pöörduda alternatiivse teenusepakkuja pool.

Tegevusala järgi saab päringu teha nii masspäringu kui avaandmete päringu
kaudu.

Kinnistusraamatu andmete pärimiseks tuleks meile esitada juriidiliste
isikute registrikoodid ja meie lisame registrikoodidele juurde märke
Jah/Ei, kas pindala on üle 200 ha või mitte.

Lugupidamisega

 <http://www.rik.ee/>

Margit Parve

Spetsialist

Klienditoe tiim

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <https://www.facebook.com/profile.php?id=100068614174252>

 <http://www.instagram.com/rikikad>

<http://www.linkedin.com/company/centre-of-registers-and-information-syste
ms>

 <http://www.rik.ee/>   www.rik.ee

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, October 14, 2024 12:11 PM
To: RIK info <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: päring

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere. Kirjutan Teile uuringufirmast B&B Research OÜ. Meie poole pöördus
tellija, kes soovib viia läbi küsitlust põllumajandus firmade seas.

Kriteeriumiks on:

Tegevusala: Teravilja, rapsi kasvatamine

Omavad vähemalt 200 ha

Kas oleks võimalik selliste kriteeriumite järgi osta firmade
kontaktandmeid? Kuna küsitlust soovitakse viia läbi telefoni teel, siis on
oluline, et oleks olemas:

Firma nimi

Aadress

Üldnumber

Email

Kui on juhi andmeid, siis nimi ja telefon ja e-mail

Palun pakkumist sellisele väljavõttele ja ajalist raamistikku, kui pikalt
läheb tellimusega aega alates tellimuse sisseandmisest?

Lugupidamisega

Jana Bruns

B&B Research OÜ