Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 14 Jul 2026 08:41:01 +0300

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet menetleb praegu ehitusloa 
taotlust nr 2611271/03211 aadressile (asub mitmel aadressil) 
(Juurdepääsutee, Torustikud BR2234, Elektrikaabel OU2600, Sidevarustus 
OU2700, Raudtee vahemikus 30+265 kuni 32+350, Ooteplatvormide torustikud 
OS24025, Müratõkkeseinad, Ooteplatvorm, Liivi tee auto tunnel BR2234, 
Torutruup CU2110, Truup CU2049, Torutruup CU2115, Evakuatsioonitunnel 2, 
Evakuatsioonitunnel 1, Pärnu reisiterminali kergliikluse tunnel, 
Ooteplatvorm 1, Ooteplatvorm 2, Ooteplatvorm 3, Vaiaplaat, Torustikud 
OU2660, Kõrvaltee PAS03, Kõrvaltee PAS04, Peatee 1, Tupiktee PAS21, 
Elektrikaabel OU2600, Peatee 2, Rööbastee siire PAS06-PAS08, Rööbastee siire 
PAS14-PAS18) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ametile 
(TTJA) on esitatud ehitisregistris ehitusloa taotlus nr 2611271/03211 Pärnu 
maakonnas Pärnu linnas Rail Baltica Pärnu Reisiterminali raudteerajatiste 
rajamiseks. Vastavalt ehitusseadustiku § 42 lg 7 p-le 1 edastab TTJA 
ehitusloa taotlusega esitatud dokumentatsiooni kooskõlastamiseks.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27934681>  (menetlus nr: 
540929), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 24.07.2026 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet) või menetleja (BRITTA PERT) 
poole.