Subject: Kaubandus-Tööstuskoja arvamus määruse „Taastuvenergia tasu vähendamise toetuse taotlemise ja andmise tingimused“ eelnõu kohta
From: "Marko Udras" <[email-masked]>
To: "info - MKM" <[email-masked]>, "Maris Ots - MKM" <[email-masked]>
Cc: "Mait Palts" <[email-masked]>
Date: Thu, 28 May 2026 11:59:20 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Saadan Kaubandus-Tööstuskoja tagasiside majandus- ja tööstusministri määruse 
„Taastuvenergia tasu vähendamise toetuse taotlemise ja andmise tingimused“ 
eelnõu kohta.

Parimate soovidega

Marko Udras

Poliitikakujundamise ja õigusosakonna juhataja

Eesti Kaubandus‑Tööstuskoda

E‑post

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Tel

 <tel:+372%20604%200070> +372 604 0070

 <https://www.koda.ee/>

 <https://www.koda.ee/> www.koda.ee    <https://www.ettevotluskonkurss.ee/> 
www.ettevotluskonkurss.ee   <https://enterprise-europe.ee/> 
www.enterprise-europe.ee

 <http://www.facebook.com/kaubanduskoda>

 <https://www.linkedin.com/company/ecci/>

 <http://www.enterprise-europe.ee/>

 <https://een.ec.europa.eu/>