Subject: FW: Pärnu-Jaagupi alevis UUs tn 20a kinnistu detailplaneering
From: "Anastasia Sutt" <[email-masked]>
To: "Heli Lepp" <[email-masked]>
Date: Fri, 17 Oct 2025 09:36:32 +0300

Tere

Kas saaksid Deltas ära registreerida.

Tänan

Anastasia

From: Maarja <[email-masked]>
Sent: Friday, October 17, 2025 9:32 AM
To: Anastasia Sutt <[email-masked]>
Subject: Pärnu-Jaagupi alevis UUs tn 20a kinnistu detailplaneering

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere

Edastan täiendatud tehnovõrkude joonise, millele on peale kantud
olemasolevad tuletõrjevee hüdrandid

Palun detailplaneeringu lahendus kooskõlastada

Kõike head,

--------------------------------------

Maarja Zingel

maastikuarhitekt

ruumilise keskkonna planeerija

+ 372 52 242 92

fb: Ruum ja Maastik

RUUM JA MAASTIK OÜ