Subject: Fwd: Taotlus metsamaterjali ladustamiseks ja laadimiseks
From: "Sakala Teed Toomas" <[email-masked]>
To: "Taavi Umal" <[email-masked]>
Date: Tue, 21 Oct 2025 07:09:02 +0300

Tere,

Sellele peaksid ka lepingu numbri andma.

Lugupidamisega

Toomas Leppik

Sakala Teed OÜ

juhataja

-------- Edastatud kiri -------- 
Teema: 	Taotlus metsamaterjali ladustamiseks ja laadimiseksKuupäev: 
Sun, 19 Oct 2025 21:03:49 +0300Saatja: 
Uku Lõbu  <mailto:[email-masked]> <[email-masked]>Saaja: 
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Tere

Saadan teile taotluse manuses.

Ladu on märgitud punasega.

-- 

Parimate soovidega,

Uku Lõbu

Metsameister

+372 56 216 244

Metsamõisnik OÜ

Jüri 22a, Võru, Eesti, 65608

 <http://www.metsamoisnik.ee/> metsamoisnik.ee

  <https://ci3.googleusercontent.com/mail-sig/AIorK4xLxUm-y5kWourKQWoHv9EuR8BcvshB10Ap30dzlborMqI-zFdvdB4LILe9zHb5M0R-B_AVBEyK_agP>

Käesolev elektronkiri ja selle manus(ed) on konfidentsiaalsed. Juhul kui 
kiri on Teile saadetud või edastatud ekslikult ning Te ei ole kirja tegelik 
adressaat, teavitage sellest kirja saatjat esimesel võimalusel ning 
kustutage ekslikult saadetud kiri koos selle võimalike manustega.