Subject: FW: Külitse ÜVK projekt
From: "Peeter Uibo" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Fri, 4 Oct 2024 14:44:04 +0300

registreerimiseks

From: Annika Orav <[email-masked]>
Sent: Friday, October 4, 2024 2:42 PM
To: Peeter Uibo <[email-masked]>
Cc: Janar Taal <[email-masked]>
Subject: Külitse ÜVK projekt

Tere

Saadan OSA-3 Külitse ÜVK Haaviku piirkond ülevaatamiseks.

Lingil on kättesaadav VK torustike projektlahendus. Kattetaastust hetkel
veel ei ole. Palun lahendus üle vaadata ning ootan tagasisidet, kas
torustike trassikoridor on sobiv.

https://www.dropbox.com/scl/fi/hdky2x367ikldfgz74ora/327203_PP_VK-4-01_ase
nd-Haaviku-bind.dwg?rlkey=0r2f3vx7jcbt1y6p9tgsas7ml
<https://www.dropbox.com/scl/fi/hdky2x367ikldfgz74ora/327203_PP_VK-4-01_as
end-Haaviku-bind.dwg?rlkey=0r2f3vx7jcbt1y6p9tgsas7ml&st=goco2bne&dl=0>
&st=goco2bne&dl=0

Kokkupuude riigiteedega on joonisel kollasega välja toodud.

Parimate soovidega

Annika Orav

OÜ Keskkonnaprojekt

tel +372 514 5419

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.