Subject: Ekseko tarbimistingimuste muutmine keskpingel, Mäeltküla, Viljandi vald, Viljandi maakond LC5358
From: "Andres Koppel" <[email-masked]>
To: "Info - RAM" <[email-masked]>
Date: Mon, 31 Aug 2026 14:49:39 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Võtan Teiega ühendust seoses Elektrilevi OÜ projektiga  “Ekseko
tarbimistingimuste muutmine keskpingel, Mäeltküla, Viljandi vald, Viljandi
maakond LC5358 “, et teavitada Teid

*	Teile  Eesti Vabariik (Esindaja: Rahandusministeerium) kuuluval
kinnistul:

1. Iva tee 5 89201:004:0051, Viljandi maakond. Viljandi vald, Mäeltküla
küla

Kinnistul planeeritakse vahetada välja vana palajasjuhtmeline keskpinge
õhuliin uue õhuliini BLL-99  vastu. Samuti vahetatakse välja osa keskpinge
mastidest. Täpsemalt saate vaadata teile saadetud asendiplaanilt. Teie
kinnistuga tehtavad tööd on asendiplaanil  003

See kiri mõeldud ainult teavituseks. Peale kõiki Teie kinnistul tehtud
töid, taastatakse pinnase esialgne seisukord. Lisan asendiplaani manusesse
tutvumiseks.  Palun vastake kirjale, kui olete kirja kätte saanud.

Kui teil tekib küsimusi või soovite lisateavet, võtke palun ühendust
allpool oleval kontaktandmetel.

Lugupidamisega

Andres Koppel

56890611