Subject: Notarite Koja arvamus võlaõigusseaduse jt seaduste muutmise seaduse (üüriõigus) eelnõu kohta
From: <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
Date: Wed, 29 Jul 2026 13:58:34 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Esitame Teile arvamuse võlaõigusseaduse ja teiste seaduste muutmise seaduse 
(üüriõigus) eelnõu kohta (lisatud failina).

Lugupidamisega

Notarite Koda

Saatja: [email-masked] <[email-masked]>
Saatmisaeg: teisipäev, 30. juuni 2026 17:15
Adressaat: Tartu Ülikooli õigusteaduskond <[email-masked]>; Tallinna Ülikooli 
Ühiskonnateaduste Instituut <[email-masked]>; Tallinna Tehnikaülikooli õiguse 
instituut <[email-masked]>; Ettevõtluse ja Innovatsiooni Sihtasutus 
<[email-masked]>; Eesti Pangaliit <[email-masked]>; Eesti Omanike 
Keskliit <[email-masked]>; Eesti Kinnisvarafirmade Liit 
<[email-masked]>; Eesti Ehitusettevõtjate Liit <[email-masked]>; Notarite Koda 
<[email-masked]>; Harju Maakohus <[email-masked]>; Viru Maakohus 
<[email-masked]>; Tartu Maakohus <[email-masked]>; Pärnu Maakohus 
<[email-masked]>; Tallinna Halduskohus <[email-masked]>; Tartu Halduskohus 
<[email-masked]>; Tallinna Ringkonnakohus <[email-masked]>; Tartu 
Ringkonnakohus <[email-masked]>; Lumi Capital OÜ <[email-masked]>; Domus 
Kinnisvara OÜ <[email-masked]>; Rendin OÜ <[email-masked]>
Teema: Võlaõigusseaduse ja teiste seaduste muutmise seaduse (üüriõigus)

Tere!

Teile on saadetud Justiits- ja Digiministeeriumi dokumendihaldussüsteemi 
Delta kaudu eelnõu arvamuse avaldamiseks.

Teie tagasisidet eelnõu kohta ootame hiljemalt 21.07.2026 e-posti aadressile 
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Pealkiri: Võlaõigusseaduse ja teiste seaduste muutmise seaduse (üüriõigus)

Registreerimise kuupäev: 30.06.2026

Registreerimise number: 8-1/5036-1.

Lugupidamisega

Justiits- ja Digiministeerium

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 620 8100
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.justdigi.ee