Subject: FW: Päring ts. asjas 2-22-3144
From: "Oleg Matvejev | LEADELL" <[email-masked]>
To: "Liis Marleen Org" <[email-masked]>
Date: Thu, 18 Apr 2024 14:06:48 +0300

Tere

Kuna minu allpool olevale 11.04.24 päringule pole tsiviilasjas 2-22-3144
vastatud, siis edastan selle Teile kui istungi sekretärile käesolevas
asjas.

Lugupidamisega

Oleg Matvejev
Vandeadvokaat

LEADELL Pilv Advokaadibüroo AS

Maakri 19/1, postkast 19, 10145 TALLINN, Eesti/Estonia

Tel. +372 6191630 |

 <http://www.leadell.com/> leadell.com

LEADELL offices are among the leading business law firms in Estonia,
Latvia and Lithuania.

Käesolevas e-kirjas sisalduv teave on konfidentsiaalne. Kui Te ei ole
kirja adressaat, palume sellest koheselt teavitada kirja saatjat ja kiri
koos võimalike manustega kustutada. Täname./ The information contained in
this message is confidential. If you are not the intended recipient,
please instantly inform the sender thereof and delete the message with the
possible attachments. Thank you.

From: Oleg Matvejev | LEADELL
Sent: Thursday, April 11, 2024 9:04 AM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: Päring ts. asjas 2-22-3144

Austatud kohus

Teil on kohtunik Alan Biin menetluses tsiviilasi 2-22-3144, milles
kohtuekspertiisi instituut esitas 21.03.2024 kohtule küsimuse asja seisu
kohta.

Kas kohus on vastanud EKEI 21.03.2024 päringule?

Hageja ei näe e-toimikust kohtu vastust EKEI 21.03.2024 päringule.

Lugupidamisega

Oleg Matvejev
Vandeadvokaat

LEADELL Pilv Advokaadibüroo AS

Maakri 19/1, postkast 19, 10145 TALLINN, Eesti/Estonia

Tel. +372 6191630 |

 <http://www.leadell.com/> leadell.com

LEADELL offices are among the leading business law firms in Estonia,
Latvia and Lithuania.

Käesolevas e-kirjas sisalduv teave on konfidentsiaalne. Kui Te ei ole
kirja adressaat, palume sellest koheselt teavitada kirja saatjat ja kiri
koos võimalike manustega kustutada. Täname./ The information contained in
this message is confidential. If you are not the intended recipient,
please instantly inform the sender thereof and delete the message with the
possible attachments. Thank you.