Subject: Vajumid VK kaevude kõrval Urda teede ristmikul, Tänassilma/Laagri piirkonnas
From: "Kalev Eensaar" <[email-masked]>
To: "Martti Lilleste" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Cc: "Kairo Katkosilt" <[email-masked]>
Date: Fri, 17 Jul 2026 11:14:35 +0300

Tere

Avastasin  Tänassilmas/Jälgimäe  Urda tee (71801:001:1338) ja TRAMile
kuuluva Tallinn-Pärnu-Ikla tee L11 (71801:001:1067) ristmikul VK kaevude
kõrvalt suured asfaldi vajumid.

EHR-ist saadud info järgi on nende trasside koodiks KV113359, mille järgi
on omanikuks Kliimaministeerium ja volitatud asutuseks Transpordiamet.

Nende ehitus toimus EHR andmete järgi 2014-2015 ja kasutuselevõtt 2015
aastal.

Palun andke tagasisidet, millal korraldate kiirkorras avariikaevetöö
vajumite põhjuste selgitamiseks koos asfalteerimisega. Vallavalitsus
organiseeris antud kohta ohtlikest vajumitest hoiatavad liiklusmärgid.

Lisan fotod sündmuskohast manusesse.

Vajumite asukoht:

Väljavõte EHR-ist (Ehitise kood: 220717148) sademevee kanalisatsioon:

Saku Maja AS, Tallinna Vesi AS ja Kovek AS sõnul ei kuulu see trass nende
haldusalasse.

Lugupidamisega

KALEV EENSAAR / teedeinsener

Tel: +372 5340 9995
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
Saku Vallavalitsus
www.sakuvald.ee <http://www.sakuvald.ee/>