Subject: C-654/24
From: <[email-masked]>
To: "Justiitsministeerium", <[email-masked]>,Merle Järve, <[email-masked]>,Käddi Tammiku, <[email-masked]>
Date: Wed, 13 Nov 2024 12:35:40 +0200

Adressaadid: [email-masked], [email-masked], [email-masked],
[email-masked], [email-masked], [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2024/494
Kohtuasja number: C-654/24
Vastuse kuupäev: 27.11.2024
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: hagi esitamine summade tasumiseks, millele oleks õigus olnud
töösuhte ajal õpetajakaardi vormis; tähtajaline ja alatine töötaja;
täiendõppe lisatasu maksmine  vaid  alalistest ametnikest õpetajatele;
õigus tõhusale õiguskaitsevahendile; üleantav kaart, mida kasutatakse
kaupade ja teenuste eest tasumiseks
Õiguslikud vormid: direktiiv 1999/70/EÜ; tähtajalist tööd käsitlev
raamkokkulepe

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7867

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium