Subject: Viitna järve veekvaliteet
From: "Pamela Talzi | Kadrina Vallavalitsus" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "Siim Umerov" <[email-masked]>, "Aarne Laas" <[email-masked]>
Date: Thu, 2 Jul 2026 11:19:48 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Pöördun Terviseameti poole kuna Kadrina Vallavalitsusele edastas Kadrina
Tervisekeskus täna infot, et mitmed inimesed, kes on Viitna järves käinud
ujumas, on kurtnud nahalöövet ja silmade punetust. Vallavalitsus edastab
esimesel võimalusel ka oma kanalites ja kodulehel hoiatava teavituse.

Kuna tegemist ei ole avaliku ujumiskohaga ja järv asub RMK maal ning on
nende hallata, siis palub Kadrina Vallavalitsus Terviseametil teostada
veeanalüüsid ning nende tulemused vallale edastada, et infot saaks
kogukonnaga jagada.

Lugupidamisega

Pamela Talzi
keskkonnaspetsialist                      +372 5342 2783
Kadrina Vallavalitsus                      <http://www.kadrina.ee/>
www.kadrina.ee

  _____

Käesolevas e-kirjas sisalduv teave on mõeldud ametialaseks kasutamiseks
ning seda võivad kasutada vaid e-kirja adressaadid. E-kirjas sisalduvat
teavet ei tohi ilma saatja selgelt väljendatud loata edasi saata ega
mistahes viisil kõrvalistele isikutele avaldada.