Subject: FW: Riigitee 18178 Värska-Ulitina tee „Saatse saapa“ ümbersõidu põhiprojektiga kavandatavate tegevuste keskkonnamõju hindamise programmi avaliku väljapaneku ja avaliku arutelu teade
From: "Sander Pullerits" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Thu, 9 Oct 2025 17:15:07 +0300

Tere

Ettevõttele BTF2 Beeta OÜ (reg kood 10817386) kuulub metsamaa kinnistu Metsa 
(reg nr 742538), mis piirneb Eesti Vabariigi piiri ning nn Saatse saapa 
maa-alaga. Vastavalt Transpordiameti 01.10.2025 kirjale nr 
8-1/24-100/16658-1 (lisatud manuses) toimub riigitee 18178 ümbersõidu 
ehitusprojekti koostamine ja projekteerimine, mille järgi plaanitakse Saatse 
saapa mõlemasse otsa tupiktee. BTF2 Beeta OÜ-le kuuluval Metsa kinnistul on 
täna metsaveotehnikaga otse ligipääs asfalteeritud riigiteelt. Palume 
projektis arvestada ja säilitada Metsa kinnistu ligipääs asfaltteelt 
olemasoleva mahasõiduga.

Jääme vastust ootama hiljemalt 29.10.2025.

Parimat

Sander Pullerits

Juhatuse liige

BTF2 Beeta OÜ

Partner

AS Birdeye Capital

Telefon: +372 607 0220 | Mobiil: +372 503 0372

E-mail:  <mailto:[email-masked]> 
[email-masked] | Aadress: Tartu mnt 25, 10117 Tallinn

 <http://www.birdeyecapital.com/> www.birdeyecapital.com

From: dhs via Birdeye Timber Fund <[email-masked]>
Sent: Thursday, October 2, 2025 11:35 AM
Subject: Riigitee 18178 Värska-Ulitina tee „Saatse saapa“ ümbersõidu 
põhiprojektiga kavandatavate tegevuste keskkonnamõju hindamise programmi 
avaliku väljapaneku ja avaliku arutelu teade

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Pealkiri: Riigitee 18178 Värska-Ulitina tee „Saatse saapa“ ümbersõidu 
põhiprojektiga kavandatavate tegevuste keskkonnamõju hindamise programmi 
avaliku väljapaneku ja avaliku arutelu teade

Registreerimise kuupäev: 01.10.2025

Registreerimise number: 8-5/25/16647-1.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200, [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.transpordiamet.ee <https://www.transpordiamet.ee>