Subject: Objekt Riigitee nr. 24151 katte ehitus
From: Raivo Jürimäe <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 4 Jun 2026 07:17:55 +0300

Tere

 olen Tori valla Jõesuu küla Riisa tee 7/9 omanik ja olen mures selle 
pärast, et teekatte uuenduse käigus tõusis maantee territooriumile 
sissesõidust nii kõrgele, et sõiduautoga enam peale ei saanud. (ka eelmise 
remondi korral ei tehtud mahasõiduga midagi).
 Nüüd on see kõrguste vahe täidetud kruusaga ja OÜ Sakala teed esindaja 
sõnul seda kruusa ei ole ette nähtud millegagi katta. Sellisel juhul 
jäävadki vihmaga need sopaojad territooriumile jooksma ja novembris ilmselt 
sõiduautoga enam teele ei pääse.
  Me ei saa kuidagi leppida sellega, et remondi käigus läheb meie allasõidu 
olukord halvemaks, kui enne remonti.
  Kiidan väga seda, et teid remonditakse ja uuendatakse ning luban ka oma 
territooriumil teeehitus masinaid ja materjale parkida.
 Kokkuvõtteks oleks mul palve, et riik plaaniks selle allasõidu vähemalt 
pindamisega katta, et me ei jääks sinna sopa sisse ukerdama.
Lisas foto allasõidust

Lugupidamisega,

Raivo Jürimäe
Raivo Remont OÜ
tegevjuht
+372 5108281